UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Per l'imparera è a spartera di a nostra lingua.
Risponde
Avatar du membre
jigsaw2a
Messaghji : 34818
Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
Lucalisazione : Dans le Mordor
A remercié : 2562 fois
A été remercié : 3833 fois

UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da jigsaw2a »

Stu sughjettu pàr parlà di i cosi incridìbili di st'epoca furmidèvule. Ci campemu !

Salvatore Garau. Un geniu di i tempi moderni. Hè fortu u tippu. Rispettu!

https://www.facebook.com/share/p/1J2LVY9wcZ/

https://www.radiofrance.fr/franceinter/ ... os-3050084
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
Avatar du membre
poghjulanu
Messaghji : 17302
Arregistratu u : 30 Apr 2005 16:23
Lucalisazione : Back in town
A remercié : 472 fois
A été remercié : 1153 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da poghjulanu »

ce n'est pas une première, il y a déjà longtemps que le sporting a acheté à plusieurs reprise des joueurs invisibles :twisted:
La vitesse et la réactivité sont les conditions essentielles du succès. On en est presque au point où être le premier vaut mieux que d'être intelligent ...
Avatar du membre
jigsaw2a
Messaghji : 34818
Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
Lucalisazione : Dans le Mordor
A remercié : 2562 fois
A été remercié : 3833 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da jigsaw2a »

Ci ne sò in l'effettivu di quist'annu -:ba:-
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
Avatar du membre
poghjulanu
Messaghji : 17302
Arregistratu u : 30 Apr 2005 16:23
Lucalisazione : Back in town
A remercié : 472 fois
A été remercié : 1153 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da poghjulanu »

ié, scusi per u francesu, un aghju micca vistu ch'eramu in a sezzionne Parlami corsu
La vitesse et la réactivité sont les conditions essentielles du succès. On en est presque au point où être le premier vaut mieux que d'être intelligent ...
Avatar du membre
jigsaw2a
Messaghji : 34818
Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
Lucalisazione : Dans le Mordor
A remercié : 2562 fois
A été remercié : 3833 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da jigsaw2a »

Hè megliu cusì :D
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
Suttanacciu
Messaghji : 48
Arregistratu u : 02 Ott 2023 13:29
A été remercié : 4 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da Suttanacciu »

U tipu hè u più forti!
Ci vende u viotu é a ghjente compra...
Un c'hè nunda à dì... Chapeau l'artiste!
Avatar du membre
poghjulanu
Messaghji : 17302
Arregistratu u : 30 Apr 2005 16:23
Lucalisazione : Back in town
A remercié : 472 fois
A été remercié : 1153 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da poghjulanu »

fa un pezzu chi ci ne so chi vende aria puru in buttiglia -:bh:-
La vitesse et la réactivité sont les conditions essentielles du succès. On en est presque au point où être le premier vaut mieux que d'être intelligent ...
Suttanacciu
Messaghji : 48
Arregistratu u : 02 Ott 2023 13:29
A été remercié : 4 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da Suttanacciu »

Screenshot_20250430_190755_Messenger.jpg
Pà stà nant'a u filu di i cosi furmidevuli, in Aiacciu dopu a Glen é Doudou à l'ACA, avemu u teleféérique.
L'hannu pruvatu é un hè mancu cascatu
Avatar du membre
jigsaw2a
Messaghji : 34818
Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
Lucalisazione : Dans le Mordor
A remercié : 2562 fois
A été remercié : 3833 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da jigsaw2a »

Pudaremi andà à i sporti d'invernu à a Bocca di u Stilettu -:ba:- -:ba:- 🚠🛷
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
Avatar du membre
jigsaw2a
Messaghji : 34818
Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
Lucalisazione : Dans le Mordor
A remercié : 2562 fois
A été remercié : 3833 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da jigsaw2a »

:shock:
Screenshot_2025-09-16-16-37-25-830_com.facebook.katana-edit.jpg
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
Avatar du membre
Filippu
Vechju Lione
Messaghji : 46005
Arregistratu u : 10 Mag 2004 22:40
Lucalisazione : Sò Quì
A remercié : 1257 fois
A été remercié : 1179 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da Filippu »

jigsaw2a a écrit : 16 Set 2025 16:41 :shock:

Screenshot_2025-09-16-16-37-25-830_com.facebook.katana-edit.jpg
-:ba:- -:ba:- -:ba:-


Chi fa ? Ma chi si po fa ? Ci vole à . . .
Ùn Vi Scurdate Micca : Simu NATI PER SOFFRE.
La critique destructrice est l'apanage des faibles, des lâches et des jaloux. La critique constructive est l'apanage des maîtres, des mentors et des modèles de réussite et de bienveillance. A méditer. . .
Tu ne seras jamais critiqué par quelqu'un qui fait plus que toi, tu le seras par une personne qui en fait moins ou qui ne fait rien.;)
Kill 'Em All !!!

:-c1:- :razz: :-c1:-
💙ERI, OGHJE, DUMANE è PER L'ETERNITA : FORZA BASTIA !!!

taravesu
Messaghji : 12686
Arregistratu u : 10 Apr 2010 17:45
A remercié : 554 fois
A été remercié : 193 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da taravesu »

ZRR ti diceria chè travaglianu di troppu !!!
PERILLOS = BEAUF
Avatar du membre
jigsaw2a
Messaghji : 34818
Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
Lucalisazione : Dans le Mordor
A remercié : 2562 fois
A été remercié : 3833 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da jigsaw2a »

Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
Avatar du membre
pepper20
Messaghji : 388
Arregistratu u : 31 Ghje 2026 17:11
A remercié : 71 fois
A été remercié : 65 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da pepper20 »

géant :D :D :D
Avatar du membre
Filippu
Vechju Lione
Messaghji : 46005
Arregistratu u : 10 Mag 2004 22:40
Lucalisazione : Sò Quì
A remercié : 1257 fois
A été remercié : 1179 fois

Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE

Message da Filippu »

-:ba:- -:ba:- -:ba:-
Popopo, l'été sera long avec des oiseaux comme ça.


Chi fa ? Ma chi si po fa ? Ci vole à . . .
Ùn Vi Scurdate Micca : Simu NATI PER SOFFRE.
La critique destructrice est l'apanage des faibles, des lâches et des jaloux. La critique constructive est l'apanage des maîtres, des mentors et des modèles de réussite et de bienveillance. A méditer. . .
Tu ne seras jamais critiqué par quelqu'un qui fait plus que toi, tu le seras par une personne qui en fait moins ou qui ne fait rien.;)
Kill 'Em All !!!

:-c1:- :razz: :-c1:-
💙ERI, OGHJE, DUMANE è PER L'ETERNITA : FORZA BASTIA !!!

Risponde