UN'EPOCA FURMIDÈVULE
- jigsaw2a
- Messaghji : 34818
- Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
- Lucalisazione : Dans le Mordor
- A remercié : 2562 fois
- A été remercié : 3833 fois
UN'EPOCA FURMIDÈVULE
Stu sughjettu pàr parlà di i cosi incridìbili di st'epoca furmidèvule. Ci campemu !
Salvatore Garau. Un geniu di i tempi moderni. Hè fortu u tippu. Rispettu!
https://www.facebook.com/share/p/1J2LVY9wcZ/
https://www.radiofrance.fr/franceinter/ ... os-3050084
Salvatore Garau. Un geniu di i tempi moderni. Hè fortu u tippu. Rispettu!
https://www.facebook.com/share/p/1J2LVY9wcZ/
https://www.radiofrance.fr/franceinter/ ... os-3050084
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
- poghjulanu
- Messaghji : 17302
- Arregistratu u : 30 Apr 2005 16:23
- Lucalisazione : Back in town
- A remercié : 472 fois
- A été remercié : 1153 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
ce n'est pas une première, il y a déjà longtemps que le sporting a acheté à plusieurs reprise des joueurs invisibles 
La vitesse et la réactivité sont les conditions essentielles du succès. On en est presque au point où être le premier vaut mieux que d'être intelligent ...
- jigsaw2a
- Messaghji : 34818
- Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
- Lucalisazione : Dans le Mordor
- A remercié : 2562 fois
- A été remercié : 3833 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
Ci ne sò in l'effettivu di quist'annu 
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
- poghjulanu
- Messaghji : 17302
- Arregistratu u : 30 Apr 2005 16:23
- Lucalisazione : Back in town
- A remercié : 472 fois
- A été remercié : 1153 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
ié, scusi per u francesu, un aghju micca vistu ch'eramu in a sezzionne Parlami corsu
La vitesse et la réactivité sont les conditions essentielles du succès. On en est presque au point où être le premier vaut mieux que d'être intelligent ...
- jigsaw2a
- Messaghji : 34818
- Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
- Lucalisazione : Dans le Mordor
- A remercié : 2562 fois
- A été remercié : 3833 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
Hè megliu cusì 
Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
-
Suttanacciu
- Messaghji : 48
- Arregistratu u : 02 Ott 2023 13:29
- A été remercié : 4 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
U tipu hè u più forti!
Ci vende u viotu é a ghjente compra...
Un c'hè nunda à dì... Chapeau l'artiste!
Ci vende u viotu é a ghjente compra...
Un c'hè nunda à dì... Chapeau l'artiste!
- poghjulanu
- Messaghji : 17302
- Arregistratu u : 30 Apr 2005 16:23
- Lucalisazione : Back in town
- A remercié : 472 fois
- A été remercié : 1153 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
fa un pezzu chi ci ne so chi vende aria puru in buttiglia 
La vitesse et la réactivité sont les conditions essentielles du succès. On en est presque au point où être le premier vaut mieux que d'être intelligent ...
-
Suttanacciu
- Messaghji : 48
- Arregistratu u : 02 Ott 2023 13:29
- A été remercié : 4 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
Pà stà nant'a u filu di i cosi furmidevuli, in Aiacciu dopu a Glen é Doudou à l'ACA, avemu u teleféérique.
L'hannu pruvatu é un hè mancu cascatu
L'hannu pruvatu é un hè mancu cascatu
- jigsaw2a
- Messaghji : 34818
- Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
- Lucalisazione : Dans le Mordor
- A remercié : 2562 fois
- A été remercié : 3833 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
Pudaremi andà à i sporti d'invernu à a Bocca di u Stilettu


Chacun de nous est porteur de points de vue, pas d'une vérité absolue
- Filippu
- Vechju Lione
- Messaghji : 46005
- Arregistratu u : 10 Mag 2004 22:40
- Lucalisazione : Sò Quì
- A remercié : 1257 fois
- A été remercié : 1179 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
jigsaw2a a écrit : 16 Set 2025 16:41![]()
Screenshot_2025-09-16-16-37-25-830_com.facebook.katana-edit.jpg
Chi fa ? Ma chi si po fa ? Ci vole à . . .
Ùn Vi Scurdate Micca : Simu NATI PER SOFFRE.
La critique destructrice est l'apanage des faibles, des lâches et des jaloux. La critique constructive est l'apanage des maîtres, des mentors et des modèles de réussite et de bienveillance. A méditer. . .
Tu ne seras jamais critiqué par quelqu'un qui fait plus que toi, tu le seras par une personne qui en fait moins ou qui ne fait rien.
Kill 'Em All !!!
- jigsaw2a
- Messaghji : 34818
- Arregistratu u : 13 Mag 2010 21:42
- Lucalisazione : Dans le Mordor
- A remercié : 2562 fois
- A été remercié : 3833 fois
- Filippu
- Vechju Lione
- Messaghji : 46005
- Arregistratu u : 10 Mag 2004 22:40
- Lucalisazione : Sò Quì
- A remercié : 1257 fois
- A été remercié : 1179 fois
Re: UN'EPOCA FURMIDÈVULE
Popopo, l'été sera long avec des oiseaux comme ça.
Chi fa ? Ma chi si po fa ? Ci vole à . . .
Ùn Vi Scurdate Micca : Simu NATI PER SOFFRE.
La critique destructrice est l'apanage des faibles, des lâches et des jaloux. La critique constructive est l'apanage des maîtres, des mentors et des modèles de réussite et de bienveillance. A méditer. . .
Tu ne seras jamais critiqué par quelqu'un qui fait plus que toi, tu le seras par une personne qui en fait moins ou qui ne fait rien.
Kill 'Em All !!!