A corsica chi vince!! U ritornu ....
-
- Messaghji : 12618
- Arregistratu u : 10 Apr 2010 17:45
- A remercié : 429 fois
- A été remercié : 167 fois
Re: A corsica chi vince!! U ritornu ....
tintacciu... sopr'à a tela, ogni catinu si piglia per un cummediante maiò...
i me figlioli l'aghju da intardisce l'ordinatore sin'à i so 25 anni, pensu.
i me figlioli l'aghju da intardisce l'ordinatore sin'à i so 25 anni, pensu.
PERILLOS = BEAUF
- libertà per i patriotti
- Messaghji : 30281
- Arregistratu u : 19 Apr 2005 18:24
- Lucalisazione : Réserve indienne des derniers Corses vivant sur l'île
- A remercié : 1 fois
- A été remercié : 34 fois
Si ne parla assai di stu giovanu sti pochi ghjorni !
CORSI DI U MONDU : IL FAUT RENTRER.
- U Caccianincu
- Messaghji : 1198
- Arregistratu u : 04 Nuv 2012 21:37
D'un latu, si dice chì ghjè un monta seca è chì ùn face ride, è di l'altru latu, si dice chì tuttu u monde hè ghjilosu, è chì ci vole à piantà d'esse un "rageux".
Ma l'infurmazione chì ci vole à ritene, hè chì un certu Greg G. si piatta nantu à Camperemu... qual'hè ?
Ma l'infurmazione chì ci vole à ritene, hè chì un certu Greg G. si piatta nantu à Camperemu... qual'hè ?

Perillos a écrit : Non taravesu n'a pas mauvais caractère il est mauvais c'est tout. Il se plait dans la vindicte populaire qui veut que Perillos soit un pestiféré. Son souhait ne plus lire mes publications, pourtant si rares. Ceci dit nous n'avons pas la même élégance de langage. "putain tu es pire qu'un furoncle au cul", c'est beau, c'est imagé. Je suppose pour qu'il y fasse référence qu'il a du en avoir un.
-
- Messaghji : 610
- Arregistratu u : 09 Apr 2013 08:23
Aghju pensatu listessu leghjendu i "commentaires"
. Allora ?

- U Caccianincu
Hè vera chì nanzu era u ritrattu di Camperemu di qualchissia...
Perillos a écrit : Non taravesu n'a pas mauvais caractère il est mauvais c'est tout. Il se plait dans la vindicte populaire qui veut que Perillos soit un pestiféré. Son souhait ne plus lire mes publications, pourtant si rares. Ceci dit nous n'avons pas la même élégance de langage. "putain tu es pire qu'un furoncle au cul", c'est beau, c'est imagé. Je suppose pour qu'il y fasse référence qu'il a du en avoir un.
- U Caccianincu
Hè vera chì ghjè più faciule di palisà punti chì anu un'impurtenza debbula chè di palisà punti impurtanti. Ma i prublemi maiò, ùn hè micca parlendu ch'anu da smarì. Avà oramai, tocca à a ghjuventù di movesi per stu paese.
E parolle iè, "ma micca troppu"
E parolle iè, "ma micca troppu"

- libertà per i patriotti
- Messaghji : 30281
- Arregistratu u : 19 Apr 2005 18:24
- Lucalisazione : Réserve indienne des derniers Corses vivant sur l'île
- A remercié : 1 fois
- A été remercié : 34 fois
Cum'ellu a dicia Grillage, "tombanu à qualchissia ogni ghjornu, ma u veru dramma ghjè l'intifadà di i tremendi hooligans turchini chì mettenu a Corsica in dinochji".
CORSI DI U MONDU : IL FAUT RENTRER.
- U Caccianincu
Bona notte o greg 

-
- Messaghji : 11434
- Arregistratu u : 19 Dic 2007 14:56
Pinsavu chi era sola una macagna trà amichi, ma no, c'hè un typu assai merzu è tutt"ognunu ne parlu !
LepointG ha ragio, simu ind'a merda.
- Mulinchese
- Solu Bastia
- Messaghji : 7074
- Arregistratu u : 02 Ghju 2009 11:33
- A remercié : 123 fois
- A été remercié : 193 fois
A corsica chi vince!! U ritornu ....
Ghjera ora che tu vulti !U Grillage a écrit :Pinsavu chi era sola una macagna trà amichi, ma no, c'hè un typu assai merzu è tutt"ognunu ne parlu !
« Ce qui me plaît dans le peuple Corse c’est cette force intacte à s’indigner, se révolter face à l’injustice. Là ou d’autres sont résignés, lui affiche son insoumission. Une médaille dont le revers est une susceptibilité exacerbée, parfois source de violence incontrôlée ».F.H.