E si facenu appena passà per Santi chi cumbattevanu u Diavulu !!Salvaticu a écrit :Hè bè fattu ma pè a guerra trà i naziunalisti danu quantunque un pocu troppu a parolla à l'anziani di u MPA chì ci prisentanu a so versione di i fatti...
Acellu a écrit :E si facenu appena passà per Santi chi cumbattevanu u Diavulu !!Salvaticu a écrit :Hè bè fattu ma pè a guerra trà i naziunalisti danu quantunque un pocu troppu a parolla à l'anziani di u MPA chì ci prisentanu a so versione di i fatti...
Scusattemi mà per cumbattesi ci vole esse dui e ugnunu hà sempre i so torti...
Salvaticu a écrit :à un'epica aviamu prupostu d'ubligà a ghjente à scrive in corsu ind'unipochi di sugetti (per esempiu, quellu di u freepostage in Piazza Paoli, o puru a prisentazione di i macci, i diretti ecc.)
Era stata ricusata pè creà una sezzione d'indiani. Peccatu...
U-Vagabondu a écrit :Chjuditemi sta sezziò! Poca vergogna nò...
Perillos a écrit : Non taravesu n'a pas mauvais caractère il est mauvais c'est tout. Il se plait dans la vindicte populaire qui veut que Perillos soit un pestiféré. Son souhait ne plus lire mes publications, pourtant si rares. Ceci dit nous n'avons pas la même élégance de langage. "putain tu es pire qu'un furoncle au cul", c'est beau, c'est imagé. Je suppose pour qu'il y fasse référence qu'il a du en avoir un.
taravesu a écrit :SUSTEGNU à quelli chì sò stati privati di foru è messi in custodia per via di stu Statu ch'ùn cunnosce ne l'umiltà ne a derisione di se stessu. benissimu o suldateddi, mentre chè venite à piglià ghjuvanotti appena eccitati quì, almenu ùn piglieti micca risichi cù i vinditori di droga o cù i tarroristi religiosi. tamanta gloria.
Perillos a écrit : Non taravesu n'a pas mauvais caractère il est mauvais c'est tout. Il se plait dans la vindicte populaire qui veut que Perillos soit un pestiféré. Son souhait ne plus lire mes publications, pourtant si rares. Ceci dit nous n'avons pas la même élégance de langage. "putain tu es pire qu'un furoncle au cul", c'est beau, c'est imagé. Je suppose pour qu'il y fasse référence qu'il a du en avoir un.