Religione : site piuttostu
-
- Messaghji : 286
- Arregistratu u : 17 Set 2011 00:27
-
Re: Religione : site piuttostu
Un si sà mai, forse ci hè qualchì AQMI infiltratu.taravesu a écrit :macumettani ci seranu pocu quì, mi pare.
Cristianu chì sò battizzatu è maritatu in chjesa , ma cun pocu è micca fede in quelli chì raprisentanu sta religione.
Seraghju un Cristianu "culturale" chì mi garbanu asSai e belle chjese di paese, e piccule cappelle muntagnole è e mosse cumune per e feste paisane quandu a religione hè una leia tra e generazione...
Seraghju un Cristianu "culturale" chì mi garbanu asSai e belle chjese di paese, e piccule cappelle muntagnole è e mosse cumune per e feste paisane quandu a religione hè una leia tra e generazione...
-
Eo sò atteu, ma cume chì per via di u travagliu, participeghju spessu à a resturazione di chjese, aghju una certa affezione per sti munimenti chì facenu parte di u patrimoniu.
Quandu dite atteu, vole dì chì ùn site ne battizati ne "cumuniati" (si dicerà) o chì site diventati attei?
E u matrimoniu, u ferete in chjesa o micca?
Listessu.Marcu Maria a écrit :Cristianu chì sò battizzatu è maritatu in chjesa , ma cun pocu è micca fede in quelli chì raprisentanu sta religione.
Bastia è basta !!!
Cristianu no praticante , ma fieru di a mio religione ancu a mio cultura 

1968 champion de France de division 2.
1972 finaliste de la coupe de France.
1972 vainqueur du trophée UNFP (devenu trophée des champions)
1978 finaliste de la coupe d'Europe de l'UEFA (devenu Europa-league UEFA).
1981 VAINQUEUR de la coupe de France.
1995 finaliste de la coupe de la ligue.
1997 vainqueur de la coupe Intertoto UEFA.
2002 finaliste de la coupe de France.
....2010 En route vers la résurrection
2011 Champion de France de National.
2012 Champion de France de ligue 2.
2015 finaliste de la coupe de la ligue.
2017 NOS DIRIGEANTS ONT ASSASSINE LE CLUB (1905-2017)
2017/2018 Jamais rien ni personne n'empêchera le soleil de se lever sur Furiani...
2017/2018 Jamais rien ni personne n'empêchera le soleil de se lever sur Furiani...
Cume po dice ! a do religione vene di i parenti addunca una manera caschitu di a do famiglia ...U-Vagabondu a écrit :Fieru di a to religione? Què po allora, ùn l'aghju mai intesa. Poi spiegà?

1968 champion de France de division 2.
-
Marcu Maria a écrit :Quandu dite atteu, vole dì chì ùn site ne battizati ne "cumuniati" (si dicerà) o chì site diventati attei?
Battizatu è cumunicatu. Ma una partita di a mio famiglia essendu attea ( ebrea dicenu i vechji in paese ), anu finitu per cunvincemi.
- ghjattuvolpa
- Sezzione rumpistacchi
- Messaghji : 14423
- Arregistratu u : 22 Dic 2004 10:25
- Lucalisazione : Corsica, Balagna, Sartè, Prupià e Furiani
- A remercié : 8 fois
- A été remercié : 515 fois
Ghje perche battizemu i maio!Monaciacciu a écrit :
Quandu un ciucciu hé battizatu, per mè un hè micca so so scelta.... Un si po micca di s'ellu hé Cristianu o no....
Battistu
Battisatu à l'étà di 33 anni
Lettore di a me chjesgia. Tempu à tempu faciu u pastore quand un he in Corsica
Matrimoniu civile (un aghju vistu matrimonii religiose in e lettere di Paulu quand ellu parla di matrimoniu)
I me zitelli saranu battizati quandu elli vuleranu.
Ceux qui acceptèrent sa parole furent baptisés; et, en ce jour-là, le nombre des disciples s'augmenta d'environ trois mille âmes.42 Ils persévéraient dans l'enseignement des apôtres, dans la communion fraternelle, dans la fraction du pain, et dans les prières.43 La crainte s'emparait de chacun, et il se faisait beaucoup de prodiges et de miracles par les apôtres.44 Tous ceux qui croyaient étaient dans le même lieu, et ils avaient tout en commun.45 Ils vendaient leurs propriétés et leurs biens, et ils en partageaient le produit entre tous, selon les besoins de chacun.46 Ils étaient chaque jour tous ensemble assidus au temple, ils rompaient le pain dans les maisons, et prenaient leur nourriture avec joie et simplicité de c�ur,47 louant Dieu, et trouvant grâce auprès de tout le peuple. Et le Seigneur ajoutait chaque jour à l'Eglise ceux qui étaient sauvés.

Si maritatu ?u ghjudice a écrit :Marcu Maria a écrit :Quandu dite atteu, vole dì chì ùn site ne battizati ne "cumuniati" (si dicerà) o chì site diventati attei?
Battizatu è cumunicatu. Ma una partita di a mio famiglia essendu attea ( ebrea dicenu i vechji in paese ), anu finitu per cunvincemi.
- libertà per i patriotti
- Messaghji : 30281
- Arregistratu u : 19 Apr 2005 18:24
- Lucalisazione : Réserve indienne des derniers Corses vivant sur l'île
- A remercié : 1 fois
- A été remercié : 34 fois
Eiu, di cultura cristiana, battizatu, aghju fattu a mo cummunione (solamente a privata), è maritatu in chjesa.
Seguitu e feste principale, ma a facciu soprattuttu "per cultura".
Credu à un ceppu culturale cristianu (è forse ancu "civilizaziunale"), ma a mo cridenza sputica religiosa ferma assai limitata (è forse vicinu à un certu atteisimu, umbeuh...).
Detta quessa, u missaghju di l'Anzianu Tistamentu mi pare propiu bellu è pacificu. Dopu, cos'elli ne facenu l'omi, cum'è sempre, ghjè un'antra musica (listessu discorsu per tutte l'altre religione di u mondu...).
U raportu à a Corsica, liatu oramai anzituttu à u duminiu culturale è patrimuniale, mi pare bellu è degnu di rispettu.
Di sicuru, ognunu puderà esse Corsu è atteu, anc'assai, ma pensu ch'ellu ci vole omancu à purtà un minimu di rispettu à u cattolicisimu cum'è puntellu storicu indiscutevule di a nostra nazione.
A bandera è l'innu, e cunfraterne, e feste, a dimensione pupulare, a bellezza di e nostre ghjesge... Tuttu què l'avemu inde u nostru sangue, cridenza o micca cridenza.
Credu à un ceppu culturale cristianu (è forse ancu "civilizaziunale"), ma a mo cridenza sputica religiosa ferma assai limitata (è forse vicinu à un certu atteisimu, umbeuh...).
Detta quessa, u missaghju di l'Anzianu Tistamentu mi pare propiu bellu è pacificu. Dopu, cos'elli ne facenu l'omi, cum'è sempre, ghjè un'antra musica (listessu discorsu per tutte l'altre religione di u mondu...).
U raportu à a Corsica, liatu oramai anzituttu à u duminiu culturale è patrimuniale, mi pare bellu è degnu di rispettu.
Di sicuru, ognunu puderà esse Corsu è atteu, anc'assai, ma pensu ch'ellu ci vole omancu à purtà un minimu di rispettu à u cattolicisimu cum'è puntellu storicu indiscutevule di a nostra nazione.
A bandera è l'innu, e cunfraterne, e feste, a dimensione pupulare, a bellezza di e nostre ghjesge... Tuttu què l'avemu inde u nostru sangue, cridenza o micca cridenza.
CORSI DI U MONDU : IL FAUT RENTRER.
- libertà per i patriotti
- Messaghji : 30281
- Arregistratu u : 19 Apr 2005 18:24
- Lucalisazione : Réserve indienne des derniers Corses vivant sur l'île
- A remercié : 1 fois
- A été remercié : 34 fois
Un ci vole à generalizà, ci hè di tuttu dipertuttu.Monaciacciu a écrit :Ci vole a purtà rispettu a tutte e religione, so amicu cu Musulmani é Ebrei, rispettanu i cristiani piu chè noi rispettemu à l'astri...libertà per i patriotti a écrit :Eiu, di cultura cristiana, battizatu, aghju fattu a mo cummunione (solamente a privata), è maritatu in chjesa.
CORSI DI U MONDU : IL FAUT RENTRER.
Iè, è in materia d'intullerenza, pensu chì noi cristiani ùn simu veramente micca i peghji !!
"De la haine pure et dure, et sincère, pas de respect ou aucune dignité, pas de quoi vivre sereinement la suite du match malgré un match que les Sang et Or ont bien en main. On se sent dans un lieu dépourvu de toute civilisation, au milieu de sauvages."